środa, 25 czerwca 2014

3 dni

Wystarczy na kilka chwil wrócić do Polski, by upić się i wypalić dwie paczki papierosów. Wschód słońca jest nieziemski, gdy nie dopuszcza się do zejścia. Tak samo jak nieziemskie jest spędzanie czasu w wannie na nadrabianiu życia społecznego i patrzeniu na cycki. Piękne jest to, że pomimo oddalenia od siebie pod wieloma względami, nadal potrafimy. Brak tylko truskawkowych szklanek... Ale wtedy nie miałyśmy wanny. 

Zostałam spuszczona ze smyczy i bawiłam się dobrze nie robiąc nic złego. 
Łowiłam ryby w miejscu, w którym nigdy nie powinno mnie być. Z osobą, której nigdy nie powinnam poznać. Pierwszy raz byłam tam prawie legalnie. Pierwszy raz legalnie piłam tam piwo. Pierwszy raz nie rozwalałam drzwi domku, w którym siedem lat temu siedzę na zdjęciu niżej. 


SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND

Przez 3 dni bawiłam się świetnie. Teraz wracam do życia. Nudnego życia w którym nie piję, nie palę, o 22 grzecznie leżę w łóżku, kalkuluję skrupulatnie każdy wydatek i jestem odpowiedzialna jak ja pierdole.
Chyba - mimo wszystko - wolę żyć.

9 komentarzy:

  1. Ej, takie nudne życie może być fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy woli żyć - swobodnie - bawiąc się każdego dnia i nie myśląc o jutrze. A jeśli są ludzie którzy tego nie chcą to trochę mi ich żal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj mi jeszcze Twój email, żebym Cię mogła dopisać do listy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja, Holendrzy potrafią być cudowni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do Polski jadę dopiero we wrześniu na kilka dni. ale tęsknię cholernie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. i chętnie się z Tobą zrzucę na ten balon!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami się zdarza, że zapalę od tak se, ale już mi nie smakują jak kiedyś XD
    Najgorzej jest jak e mi się rozładuje, albo zabraknie mi olejku, wtedy mam problem c:
    Jakoś to idzie. Ciesze się, że nie palę pół paczki dziennie jak kiedyś, no i nie wydaje tyyyyle kasy na to gówno :o

    OdpowiedzUsuń